BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 11, 2009

ermm..

biasalh hidup manusia.. xlepas dari dugaan hidup. dugaan dengan kawan, kuarga, kewangan n byk lagih.. xterkecuali aku nih.. kawan..? bercakap tentang kawan? sebenarnya ramai suka kawan ngn aku sejak dari sekolah.sukernyer.. hehehe.. tapi pelik dekat u nih.. aku kawan ngn nabila je.. tapi biasalah kawan ada pasang surut nye. aku suka dia sebab dia paham jiwa aku. n aku nk bawak dia jupe ngn mok aku satu hari nti.amin.. masing2 ada kelebihan masing2 kan. n ego masing2..
sampai bila kita nk merendah diri kan? kene tonjolkan diri jugak. mcm aku.. pendiam je dkt UKM nih.. pelik jugak ape pasal aku jadi perangai gini.. n persepsi awal aku org xsuka kawan ngn aku.. mcm jali kata.. suka buat andaian awal.. hahahaha.. mcm tuh jugak org lain mn buleh wat andaian awal ke aku.. kenali lh aku dulu baru leh nk kata mende pun. tol x?
hahaha.

1 comments:

bio-jai said...

eee...

jgn ckp cam2 jusz-no. misz pejai suke la kwn ngan awk...

sume misz pejai suke, kite kan kwn2..

bior la diowg xnak kawan ngan kite, diowg xpenting pon dlm idop kite,,

jgn sdh2 ye....

klo sedih joint blog misz pejai mesty ketawe gler2..haha